Pracujemy dla wymagających branż dostarczając dedykowane rozwiązania z dedykowaną obsługą. Działamy odpowiedzialnie i szybko. Jesteśmy otwarci na współpracę i potrzeby klientów. Nieustannie monitorujemy przebieg całego procesu realizacji projektu, dostarczając wsparcia na każdym etapie realizacji. Świadomość prowadzonych działań wynika z naszego doświadczenia, umiejętności i kompetencji firmy, odpowiednich zasobów oraz sposobu podejścia do klienta i jego problemów.
Pracujemy dopóki wszystko nie zostanie zrobione!
Filozofia działania
Remonty, modernizacje czy inwestycje w nowe technologie to okazja do poprawy niezawodności instalacji i procesów dla firm. Niezależnie od branży w jakiej działają. Każda udana modernizacja lub inwestycja w linię produkcyjną niesie za sobą ogromne możliwości:
- zwiększenie efektywności
- obniżenie kosztów
- wzrost możliwości produkcyjnych
- zastosowanie nowych rozwiązań i technologii
- wzrost dbałości o środowisko naturalne
Pomagamy w pełni wykorzystywać ten potencjał. Poprzez nasze działania dostarczamy wymiernych korzyści.
Kładziemy nacisk na monitoring prowadzonych projektów na każdym etapie ich realizacji. Świadomość prowadzonych działań wynika z naszego doświadczenia, umiejętności i kompetencji firmy, odpowiednich zasobów oraz sposobu podejścia do klienta i jego problemów. Dlatego w realizowanych projektach szczególny nacisk kładziemy na transparentną i efektywną współpracę z klientem.
Sposób działania
-
Zapytanie ofertowe
-
Weryfikacja zapytania
- wewnętrzny formularz kontrolny
-
Przygotowanie oferty
- przejrzyste kalkulacje
- najlepsze rozwiązania techniczne
- harmonogram z punktami kontrolnymi
-
Złożenie oferty
- kompletne dokumenty w wymaganym terminie
-
Wybór wykonawcy
-
Odprawa techniczna
- zakres prac
- szczegółowy harmonogram i punkty kontrolne
- kluczowe osoby odpowiedzialne za realizację
-
Realizacja projektu
- wiedza i doświadczenie
- zgodność z wytycznymi klienta i harmonogramem projektu
- dostępność i stały kontakt
- wymiana informacji
- sprawny przebieg dokumentacji
- wewnętrzny monitoring i kontrola realizacji
-
Odbiór techniczny
- analiza, przegląd i podsumowanie wykonanej realizacji
- protokół odbioru
-
Serwis rozwiązania
- w ciągu 24 godzin
- pełen kontakt
- dostępność przez różne kanały komunikacji